Reklama i marketing
Reklama i marketing często są utożsamiane ze sobą. Jednakże, są to dwie różne strategie, których celem jest przyciągnięcie klienta do danego produktu czy usługi. Reklama to forma promocji, która ma na celu zwiększenie sprzedaży poprzez wykorzystanie kanałów medialnych. Marketing to natomiast szersza strategia, w ramach której wykorzystuje się różne techniki, nie tylko związane z reklamą.
Marketing to proces, który obejmuje rozwijanie produktu, ustalanie ceny, określanie kanałów
Reklama i marketing – jakie są różnice i jak je wykorzystać?
Reklama i marketing często są utożsamiane ze sobą. Jednakże, są to dwie różne strategie, których celem jest przyciągnięcie klienta do danego produktu czy usługi. Reklama to forma promocji, która ma na celu zwiększenie sprzedaży poprzez wykorzystanie kanałów medialnych. Marketing to natomiast szersza strategia, w ramach której wykorzystuje się różne techniki, nie tylko związane z reklamą.
Marketing to proces, który obejmuje rozwijanie produktu, ustalanie ceny, określanie kanałów